12. tra 2011.

Hackovanje PSP konzole na 6.20 PRO-B4

NAPOMENA: Ovaj hack radi na svim modelima PSPa (1000, 2000, 3000, Go), osim na novijoj seriji PSP-3000 konzole (8G i 9G), tako da prvo proverite na kutiji iz koje serije je vaš PSP ili saznajte to pomoću PSPmodule Checker ili PSPident programa

Da bi ste instalirali ovaj hack, vaš PSP mora biti na 6.20 officijelnoj firmware verziji. Ako je vaša verzija ispod 6.20 onda skinite i instalirajte ovaj fajl, a ako imate PSP Go onda ovaj fajl. Ako ste na 6.35 verziji onda prvo uradite Downgrade na 6.20 verziju, pa tek onda krenite sa instalacijom.

Ako ste instalirali 6.20 oficijelni firmware, onda krenimo sa instalacijom:
  1. Skinite ovaj fajl;
  2. Ekstraktujte arhive iz skinutog fajla;
  3. Kopirajte 620PRO Permanent, FastRecovery i PROUPDATE foldere u PSP/GAME na vašoj memorijskoj kartici;
  4. Pokrenite Update 6.20 PRO-B4;
  5. Pritisnite X, da bi ste instalirali 6.20 PRO-B4;
  6. Sad bi vaš PSP se trebao restartovati;
  7. Pokrenite 620 PRO-B Permanent Patch;
  8. Pritisnite X, da bi krenuli sa instalacijom.
  9. Ako ste sigurni koji model PSPa imate, onda možete preskočiti testiranje, a ako niste prvo identifikovali vašu PSP konzolu sa "PSP Module Checker" ili "PSPident" aplikacijom onda pokrenite test pritiskom na X, ili nastavite sa instalacijom pritiskom na O;
  10. Nakon ovoga bi instalacija trebala biti kompletna i sada imate 6.20 PRO-B4 firmware! Proverite to u System Settings -> System Information.


Broj komentara: 11:

  1. Da li je moguc Downgrade sa 6.38 na 6.35? Imam PSP 1004 (Europa)
    6.38 je oficijalni update...

    OdgovoriIzbriši
  2. ja imam neki gen D 5.33 ili tako nešto, jel mogu i ja da hakujem psp*

    OdgovoriIzbriši
  3. Moguć je downgrade.

    Ako imaš GEN-D3 onda ti je konzola već hakovana i nemoraš više ništa raditi

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja ne mogu da instaliram oficijalni firmware jer imam neki 9.90.Kako mogu uraditi downgrade na 6.20?Imam PSP 1004 i 5.50 GEN-D3.Updejt bi zelio da uradim posto mi ne rade mnoge novije igrice(npr.NBA2K11).

    OdgovoriIzbriši
  5. Ljudi pomagajte,nosio sam PSP u njihovu radnju i namestili su mi 639 PRO-B Fast recovery.(u oba PSP-a imam memorijske kartice od 2 gb stim sto u drugom nije hakovana).I sad sam skinuo igrice sa Pirate Bay-a u ISO formatu.I kad pokusam da ih prebacim u folder ISO pise mi da je fajl ostecen,i USB konekcija se ugasi.A kada odem u memoriju isto pokazuje da je fajl ostecen.U pocetku sam mislio da je do igrica,pa sam skidao sa razlicitih sajtova,ali opet nista.Sta da radim ?

    OdgovoriIzbriši
  6. Izasao System Software 6.60 i hack pro b9 za sve serije PSP-a (1000,2000,3000) isprobano na mom PSP-u, sve ok radi... Ne znam da li smem da objavim link ovde,ako da, recite...

    OdgovoriIzbriši
  7. Izvinjavam se zbog kasnjenja. Evo linka sa detaljnim uputstvom za hakovanje, ukljuceni su svi model PSP-a: http://forums.dashhacks.com/psp-tutorials-guides/299905-ultimate-guide-install-6-xx-pro-cfw-all-psp-models.html
    Oficijelni firmware mozete preuzeti na playstation-ovom sajtu, sve ostalo imate na prilozenoj stranici. Provereno radi. Pozdrav svima.

    OdgovoriIzbriši
  8. hteo sam da pitam koji je hack bolji ovaj vas ili ovaj sto sam nasao pre godinu dana Easy 6.20 TN-B HEN Installer?

    OdgovoriIzbriši
  9. kupio sam psp 1004... nije hakovan, pa bih molio za neki link do najlakse hakovanja... inace pise mi da je softver 2.82

    OdgovoriIzbriši
  10. Da li mi vredi stavljati novu pecurku za analog ili ga moram odneti u servis? analog mi stalno ide u levu stranu da li je to zbog toga sto nemam pecurku ili se pokvario? hvala unapred :)

    OdgovoriIzbriši